Android hakkında en iyi şeylerden biri nedir biliyor musun? Özelleştirme! Sadece android her inç hakkında ne lezzet olursa olsun, özelleştirilmiş tweaked veya dönüştürülür ve gerçekten cihazınıza çok kendi yapmak için akla gelebilecek değişiklik hemen her türlü almak mümkündür. Benim android cihazlarda özelleştirmek Benim kişisel favori şey benim Ana Launcher.  

Bilmediğiniz o sizin için, ev başlatıcısı ev arayüz. Eğer ekranda açtığınızda, temelde ne ana ekranda etkileşim. Ana rampaları farklı şeyler ton yapmak ve herkes tipik ev başlatıcısı görgü olarak dahil edilmelidir onlar ne düşünürlerse düşünsünler, farklı bir fikri biraz var edelim. Bu yazıda Android platformunda en popüler rampaları ile sizi ve onlar neler yapabileceğini size izin ve onlara ellerini nasıl olacak.

10: TSF Shell 3D

-
Ilk on android rampaları bizim listesinde ilk TSF Shell 3D. O rampaları geldiğinde, şimdiye kadar gördüğünüz hiçbir şeye benzemeyen tamamen çünkü sağ yarasa kapalı ben çok bu ev değiştirme ile etkilendim. Tüm arayüzü 3D oyun dönüştü alır. Geleneksel ise bu başlatıcısı daha senin bir şey başınızın üzerinde açacak. Bunun yerine bir app çekmecenin, tüm uygulamalar için tek bir ana sayfası vardır ve geri kalan dört sayfalarını özelleştirmek için. 3D interaktif widget'leri ve ekranlarını değiştirmek zaman olsun geçiş efekti ile daha göz şeker olduğunu o zaman işlemek mümkün olabilir. Bu gerçekten az söylemek güzel bir başlatıcısı. Birçok özellik sadece diğer rampaları gibi evde sağ bulurlar. Klasör oluşturma, android widget desteği, sadece birkaç isim için özel bir görünüm. Ama ne gerçekten bilmek istiyorum ayrı TSF kabuk setleri budur. Değil mi? Tabii ki yok. TSF bir parmak dalga ile tüm silme klasör ve çoklu ekleyerek, ben otomatik düzenleme, birden fazla seçenek gibi çoklu işlemleri sağlayan gördüğüm ilk başlatıcısı. Sen özgürce istediğiniz herhangi bir yere (Burası özelliği içine hiçbir ek gelir.) Herhangi bir istenen sayfaya sürükleyin ve ekranda daha fazla yer açmak için bir açıda uygulama kısayolları açmak, uygulamalar için çoklu hızlı kısayollar oluşturabilirsiniz. Hatta yerden kazanmak için uygulamalar ve widget'lar çakışabilir. KUTSAL BOK! Diğer başlatıcısı ne yapar? Özellikleri ve başlatıcısı işlemleri için erişim çoğu kenar geliyor. Ve .... bekle kenar çubuğu sütun yanı özelleştirilebilir.
Bu başlatıcısı söyleyebilirim tek yer biraz eksik Widget bölümü olmasıdır. Şu anda, sadece üç TSF widget şu anda var ama onlar sürekli App güncelleme ve yakın gelecekte daha eklemeyi planlıyoruz. Gerçekten bu ev değiştirme diğerleri değil neler sunabileceği görmek için, aşağıdaki oyun mağazasında bağlantıyı kontrol edebilirsiniz videoyu izlemek zorunda. Sadece eylem olarak görmek şaşırtıcı. Launcher kendisi oldukça dik bir fiyat etiketi, gerçekten özgünlüğü kapalı gösterir biri ayarlanır. Bu ikinci bu almaya karar sanırım duruma sokan yaklaşık $ 16 dolar için vuracak. Neredeyse kendimi vermedi. Ama sonra ben gerçekten insanlar değil bir sürü muhtemelen kullanarak olacak olduğunu özgün bir başlatıcısı olarak göstermek olabilir aslında geri düşündüm. Ve başka hepsi gibi herkes benim şeyler bakmak hiçbir şeye sahip gelince, ben bu olasılığı kucaklıyorum. Eğer ilgisini ediyorsanız, check it out! TSF kabuğu

9: Nova Launcher

-
Listenin sonraki yukarı bizim ICS toting okuyucular için bir hediyedir. Bu başlatıcısı yalnızca android 4.0 uyumlu olduğu gibi. Şimdi orada yeterli ICS kullanıcıları orada değildir ve bu cant muhtemelen ilk on ait olduğunu düşünüyorum, ama sizi temin ederim ki, ben bu başlatıcısı çok seviyorum ve bu yüzden birçok başka kullanıcıları yapmak ve olağanüstü bir başlatıcısı uygulaması bulunuyor . Yani bir nokta hak. Bu özel launcher ayrıca popüler kilit ekran değiştirme widgetlocker gibi uygulamalar yapar farkedebilirsiniz teslacoil yazılım tarafından geliştirilen, tesla el feneri ve hızlı sshd açtı. Nova başlatıcısı yalnızca Android 4.0 + için, hızlı dondurma sandviç cihazlarda en çok kullanılan füze rampaları biri haline gelmiştir süre. Senin üzerinde 7 simgeleri kadar ekleyin ve rıhtım için üç ayrı sayfaya kadar olabilir dibindeçıplak popüler yuvası bulunmaktadır. Bu sadece ekranın alt kısmında 21 dock simgelerini bulunuyor. Gününüzü hakkında giderken, sadece kendi işime hiç yer kaplamaz. Korku veren! Ayrıca şeffaflık, kaydırma stili ve dikey sürekli veya yatay paginated kurulumu ile özelleştirilebilir bir app çekmece gibi şeyler olsun. Homescreen ve app çekmece kaydırma efektleri ödenen uygulaması kullanıcılardan biri iseniz küp, kart yığını ve birden diğerleri gibi geçişler ile tarzı şeyler yapalım. Sonsuz kaydırma sürekli masaüstü döngü sağlar. Kim geri diğer yönde tüm yol gidiyor vakit geçirmek istiyor Çünkü. NOT ME! Eğer gereksiz uygulamalar ile yer kirli ettik çünkü ana ekranda widget yok daha oda? Eğer dock bazı oda var eğer bir 1 tokat × 1 orada widget ve gitmek için iyi, endişe etmeyin. Bir özellik yedekleme / geri yükleme seçeneği olduğunu olmalıdır. Bir cihazınıza kurup yeniden yayınlanmaya kez bir flaş tüm ayarları geri yükleyebilmek için silin önce hızlı ve acısız bir yedekleme yapabilirsiniz.
Nova başbakan kullanıcılar Gizli uygulamalar (Eğer meraklı gözlerden uygulamaları gizlemek için kullanabilirsiniz), bir dock simgesi yukarı kaydırarak tamamen verimlilik ile bir program başlatmak yolu üzerinde daha fazla kontrol sağlayan dok tokatlamak eylemleri gibi ekstra özelliklere erişim . Aslında sen olabilir dok uygulamalar miktarını iki katına. Posta ve mesajlar, ve jestleri için Okunmamış sayar. Hareketleri apps açmak veya sadece jest ayarladıktan sonra ekranda parmağınızı Nova faaliyetlerini başlatmak için izin verir. Bu ev değiştirme uygulaması, nova başlatıcısı ve nova başlatıcısı asal İki çeşit seçebilirsiniz. One $ 4.00 pick up ücretsiz ve diğer varlık. Eğer bu bir kontrol etmek istiyorum ve bir ICS özellikli cihaz kullanıyorsanız, oyun mağaza bağlantıyı vurmak ve check it out. Nova Launcher

8: Apex başlatıcısı


Nokta sayısı 8, ve tüm rampaları benim kişisel favori at Sonraki kadar Apex. Benim cihazların hem bu kullanabilirsiniz. ICS çalıştıran Benim G2x kang rom ve benim Trafo Başbakan Tablet üzerine inşa. Ben hem onu ​​seviyorum ve sadece özelleştirme ton ile benim cihazlar bir güzel temiz hissi verir. Başlatmak için, sizi elbette aralarında Kaydırma yaparken görebileceğiniz bir geçiş efekti ayarlayabilirsiniz 9 ana ekran için bir özelleştirilebilir ana ekran ızgarası olsun. Sen çok 5 sayfaya kadar olan üzerine 7 simgeleri kadar atabilir ekranın üzerindeki alt rıhtımı var. Tüm sık uygulamaları hızlı bir şekilde erişmek için bir deli 35 dock simgelerini. Bu benim en sevdiğim neden söyleyebilir misin? Bunu söylemiş miydim? Şey ... bu! Ben sadece apeks başlatıcısından gördüğüm diğer serin özelliklerden bazıları kalıcı arama çubuğu, arama çubuğu ve bunu kullanmak istemiyorsanız bile dok gizleyebilirsiniz gibi hide unsurlardır. Farklı klasör stilleri ve arka plan olarak iyi yapar burada bir görünüm birden fazla çekmeceyi stilleri ve efektleri yapmak. Eğer gizlilik isterseniz de burada app çekmece uygulamaları gizleyebilirsiniz. Ana ekranı jestleri ve yedekleme ve geri yükleme seçenekleri ben de Nova başlatıcısı sözü burada bir çift vardır ve onlar oldukça yaygın popüler özellikleri gibi bir çift diğer rampaları bile vardır. Tüm Apex fazla sunabileceği çok şey vardır ve bir göz değer. Bir Android 4.0 özellikli cihaz kullanıyorsanız, o zaman kesinlikle Apex check out. Kitabımda bir numara başlatıcısı Eller aşağı. Apex Launcher


7: SPB Shell 3D

-
Yedi numara SPB Shell 3D için bize getiriyor. Şaşırtıcı burada TSF Shell, bizim on numara listede için görünüm olarak oldukça benzer. SPB her şeyi bir 3D benzerlik dönüşmüş olur gibi mainstream android rampaları çok farklı bir kullanıcı arabirimi deneyimi sağlar. Çok daha geleneksel ona anahtarlama ve uygulamalar için bir çekmece ile ev ekranları aynı temel düzeni tutar sanki o TSF Shell görünüyorsun. SPB bir başlatıcısı için birkaç seçenek verir, ama onlar gerçekten harika görünüyor. İşte burada itiraz var. Sen ana ekranda tüm Apps düzenlemek akıllı klasörler gibi şeyler alırsınız. (Hemen hemen aynı "klasörler" olarak. Ama iyi doğru geliyor?) 3D ana ekran ve başlatıcı ve tam 3B görünümünde widget'lar ve paneller bir koleksiyonu da bu kullanırken alırsınız çok farklı bir deneyim parçasıdır. 14,99 $ bakmak için onun başka bir dik fiyat. Ama çok popüler gibi görünüyor ve harika görünüyor. Eğer ilgileniyorsanız varsa Check it out. SPB Shell 3D


6: ICS Launcher-


Sayı 6 yukarı ve burada yine, Ice Cream Sandwich küçük bir tat aşağıda 2.3 kullanıyorsanız ve orada çocuklar vermek. Hatırlamıyor olmayabilir ya ama ben de uygulamalar ile ilgili en iyi 10 ICS bu konuştuk. Peki geri geldi. Bana yanlısı başlatıcısı gibi bir çok hissediyor çünkü ICS başlatıcısı serin. Hangi Ben başlatıcısı için her zaman zaman git sevdi ve oldu. Bu bir ve önyükleme için güzel ICS tema ve stil ile çalışmak için bol olsun. Onun gibi Temelde klonlar ICS görünüm böylece android 4.0 kullanıyorsanız. Ve biz tüm Bazı Dondurma sandviç almak için ölüyorlar ne kadar biliyoruz. Bir ICS tema, ev ekranı jestleri ve oto önbellek dökümü ile, sadece ICS gibi başlatıcısı durum çubuğunda olsun. Daha temiz bir görünüm için masaüstünde ve çekmece etiketleri gizle ve yapılacak kadar karmaşık tüm metin olmadan hissediyorum. Homescreen daha kolay düzenlemek için kaydırılabilir ve yeniden boyutlandırılabilir widget'lar. Sürükle ve crosshair'i bırakın. Elbette Geçiş efektleri. Hiçbir göz şeker skimping. O senin bir şey ise tüm statik canlı duvar kağıtları için destek. Şahsen ben çok fazla pil tüketimini ve cihazınız lag düşünüyorum. Bazı ICS aksiyon oyun dükkana üzerine atlamak üzerinde ellerini almak ve deneme amaçlı bu pick up için ölüyorum oldum. ICS başlatıcısı

5: Regina Launcher 3D


Yarım azından Sonraki kadar Regina 3D başlatıcısı. Evet, başka bir 3D birine. Ben bir eğilim görmeye başlıyorum. Regina 3D temelde 3D görünüm ve size telefonda yapmak ve görmek her şeyi hissediyorum son iki 3D rampaları gibi benzer özellikler getiriyor. Bu android 2.1, 2.2 ve 2.3 destekler. Onlar sadece sizin masaüstü organize ve yapılandırılmış bir hissetmek için bir yer bulmak kolay bir şey tutmak gibi eğer öyleyse klasörleri özelliği eklendi, o zaman bu size hitap edecek. Bu yaklaşık bir söz bazı belirli şeyler her çalışma için ayrı duvar kağıtları ile sezgisel 3d çalışma alanı tarayıcısı vardır. Düşünmek için serin bir fikir tür hangisidir. Gizli bir çalışma ile bile bir gizlilik faktördür. Sen elek ızgaraları ile ilgili çok kısıtlama olmaksızın özgürce widget'ları konumlandırabilirsiniz. 3d regina widget tam listeden seçmek için. Regina başlatıcısı hakkında en sevdiğim şey çalışma alanı doğrudan uygulamaları kaldırmak için bir seçenektir. Uygulamalar menüsüne gidip uygulamalar yönetmek çok daha kolaydır. Sadece ana ekranda çöp kutusuna app çekmece ve açılan menüden yapabilirsiniz sürükleyip başlayacak kaldırın. Çok kullanışlı. Ayrıca geçişler ve app çekmece stilleri gibi oynamak için çeşitli görsel efektler olacak. Bir 3D hayranı iseniz o zaman burada kontrol etmek için başka başlatıcısı bulunuyor. Bu bir göz değer en azından var. Regina 3D Launcher

4: ADW Başlatıcı EX


Eğer duymuş ya ADW Launcher EX henüz denemediyseniz, o zaman olmalıdır. Bu orada en popüler ev değiştirme apps biridir. Kendi özelleştirilmiş kısayollar oluşturabilirsiniz böylece, eklemek, kaldırmak ve ekranlar takas ve bir simgeler editörü böylece burada bazı orijinaller ekranlarında editörü içerir. ADW Launcher EX büyük satış noktası olan yüzlerce, seçim için temaları yüzlerce vardır. Eğer gerçekten, ana ekranda yer almadan giriş ekranına kısayollar ekleyebilirsiniz böylece Buradasınız rıhtım bar olsun. 5 simgeleri yeterli değilse (5 dock simgelerini ekleyebilirsiniz), sonra sadece ana bir altındaki gizli DockBar kullanımı alır. Sadece sola veya sağa kaydırarak sınırsız simgeleri desteği vardır saklı rıhtım, ortaya çıkarmak için bizim parmak ile Swipe yukarı. Swipe tekrar yukarı ana rıhtım gitmek için. Bana sorarsan Oldukça serin. Ben ADW kullanıldığında bu özellik ekledi. Unutulmaması gereken bazı diğer özellikleri stilleri gibi 2 iphone, 2 düz dikey stilleri ve 3D Nexus bir stil uygulamayı çekmece içerir app çekmecenin stilleri vardır. Ayrıca masaüstü simgelerini yeniden boyutlandırmak ve bazı göz şeker için ekran geçişleri çimdik. Kesinlikle üst kısmına doğru yerini hak ediyor ve bunu yaptığı gibi o kadar çok indirme var neden onun kolay olduğunu görmek için. Oyun, bağlantı vurdu ve ADW Launcher EX bakabilirsiniz gidin. Sadece oyun mağazasından size 3,32 $ mal olacak gibi birkaç dolar ödemek için hazırlıklı olun. ADW Launcher EX

3:. ADW başlatıcısı-

Bu daha ADW Launcher sürümü slimmed ama kendi içinde daha da popüler. Burada değil birçok özellik gibi ama (sadece ana rıhtım geri gitmek için ve tokatlamak aşağı açıklayacak kadar fiske.), Bu bir, özelleştirilebilir sürükle ve bırak eylem sadece 2 özelleştirilebilir app çekmece saklı rıhtım bar gibi önemli olanları almak kolaylık için düğmeler, ve tabii ki hiç popüler tema özelliği vardır. Yüzlerce ve seçim için temaları yüzlerce vardır. Cihazınızın özgün bir görünüm verin. Oyun mağazası üzerinden on Hop ve bu check out.
ADW. Başlatıcısı

2: başlatıcısı EX GO

 
N umber iki listede başlatıcısı EX GO. Iyi ev başlatıcısı yedek Tartışmalı bir. Bu seçenek iyi bir miktar sunuyor ama bazı diğerlerine göre oldukça basit tutar. Başlatmak için, temalar olsun. Bu noktada bin + sayıları muhtemelen temalar, gerçekten Cihazınızın görünümünü özelleştirmek izin verir. Bu başlatıcısı dışarı değiştirmek için çeşitli aletler ve ekran kilidi seçenekleri ile birlikte geliyor. Kullanıcı tanımlı klasörler, kullanımı kolay ve nokta bulmak kolay da uygulamalara ve kısayollara kişiselleştirmek ve yapılandırmaya izin. Geçiş animasyonlar da mevcuttur bu özelliği isterseniz öylesine sonra GO bu alanda sizi yarı yolda bırakmayacak olduğunu bilmek mutlu olacak. Onlar çok küçük veya çok büyük ise o zaman sadece kendi beğeninize göre onları değiştirmek de bu yüzden simgelerini yeniden boyutlandırabilirsiniz. Temalar ve dolap çoğu cihazınızın altındaki menü butonu aracılığıyla kullanılabilir. Sadece dokunun ve siz de temalar ve App Store bir sizi istediginiz tema seçtiniz kez oyun mağazası bağlamak bir seçenek bulacaksınız isabet tercihleri. Ayrıca, sadece, onlara git arama Widget GO veya dışarıda ne olduğunu daha tam listesi için oyun mağaza soyunma GO yapabilirsiniz. GO başlatıcısı EX hakkında diğer gerçekten çok şey onların dev takım. Dev GO atarlar özellikleri ile güzel maç için diğer rampaları ile, ya da kendi ile tek başına kullanabileceğiniz diğer uygulamalar ton üzerinden koydu GO. başlatıcısı EX GO

1: Launcher Pro


Son olarak bir numara. Bu başlatıcısı yanlısı geldiğinde özellikler açısından bir sürü yok. Onun daha çok şey basit yönü ayarlanır. O olsa bu konuda büyük bir parçası var. Onlar en iyi özelliklerini almış ve basit, hızlı, temiz ve kullanımı kolay yapmak için bir başlatıcı için onları attılar. Tabii Temalar başlatıcısı yanlısı büyük bir parçasıdır. Ve ben bu konuda benim en sevdiğim şeylerden biri kullanıldığında. Eğer ekran alanı işgal etmeden sık kullanılan uygulamaları yükleyebilirsiniz böylece Onlar altındaki dock çubuğu aşağı var. Dock simgelerini üzerinde Swipe jestleri uygulamalar için daha kısayollarını özelleştirmek için. Ama aynı zamanda farklı başlatıcısı yanlısı oluşturulan kısayolları veya farklı faaliyetlerin ton açmak için jest ayarlayabilirsiniz. Sen 7 ana ekran ve iki farklı tarzı app çekmece kalkarım. Bir 2D ve bir 3D. Eğer uygulamalar size doğru uçan gelip onu açtığınızda Onlar çok çekmece bir sinek-i etkisi ekledi. Pürüzsüz kaydırma da dikkat etmek önemli bir özelliktir.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top