Bir Android kablosuz senkronizasyon sistemi için, ya da bir Motorola Webtop cihaz için piyasada iseniz, ne yaptığınızı durdurmak ve AirDroid check out. Ben bir hafta şimdi biraz fazla AirDroid kullanarak oldum ve uygulaması zaten günlük olarak benim telefon ile etkileşim şeklini değiştirmek başardı.
 
AirDroid nedir? En temel, AirDroid azından size bir PC web tarayıcısı ile bağlayabilirsiniz benzersiz bir adres oluşturur Android cihazınızda yüklemek bir uygulama size çeşitli şekillerde postanızda telefonunuzu yönetmek ve kullanmak için izin vardır. Bağlanması çok basittir, sadece telefon ve PC aynı kablosuz ağ üzerinde olduğundan emin olun ve uygulama otomatik olarak PC'nize bağlanmak için bir adres oluşturacaktır. Ilk başta ben yerine benim veri kablosu AirDroid kullanabileceğimi düşünmüştüm, ben çabuk kendime basit bir dosya transfer hizmeti çok daha fazla için kullanarak bulundu.
Ben başka gitmeden önce ben çok açık bir şey yapmak lazım, AirDroid tarayıcı bileşenini çok iyi bir araya koymak. Deneyim Android ile çalışan PC stili masaüstü olması gibi tür olduğunu. Eğer Motorola'nın Webtop rıhtım tarafından sunulan deneyim ilgileniyorsanız ben çok çok aynı işlevselliği, değilse daha fazlasını içerir için, AirDroid bir spin vermek öneriyoruz.
Dosya transferi ötesine özelliklerin zenginliği diğer kablosuz senkronizasyon sistemleri dışında AirDroid setleri ne. AirDroid Hiç Telefonunuzu bakmadan PC tarayıcı metin mesajları göndermek ve almak için izin verir, SMS erişim sağlayan, yeni ve okunmamış metinler için bile masaüstü bildirimleri vardır. Başka bir çarpıcı aslında hızlı bir telefon numarasını bir esinti kopyalama ve arama yapma, telefonunuz ile PC'niz panoya paylaşıyor panoya özelliğidir.
Bunu AirDroid müzik, fotoğraf ve belgelerin kablosuz aktarımı sağlar biliyor olabilir, ama aynı zamanda doğrudan yükleyip bilgisayarınıza gelen uygulamalar kaldırmak sağlar. PC'nizde herhangi bir apk dosyası saniyeler içinde monte edilebilir ve zaten yüklü herhangi bir istenmeyen uygulamaları birkaç tıklama ile temizlenebilir.

AirDroid inanılmaz faydalı bir uygulamadır. Test ederken ben sadece benim Gelen metinler rastgele ardından kısa bir süre yeniden kaybolur edecekleri, hafif bir hata geldi. Ancak, bu katil özellikleri uzun bir liste karşı çok küçük bir şikayet olduğunu. Genellikle biz ücretsiz için çok iyi bir teklif uygulamaları rastlamak değil.
Uygulama: AirDroid
Geliştirici: KUM STUDIO
Maliyet: Ücretsiz

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top