NBA oyunu basketbol severler için bicilmiş kaptandir çok eğlenceli olmasina karşı cok da gerçekcidir benim ne futbol nede basketbol la aram olmadığı için pek sevmedim ama eğlendim 10 dakika kadar sonra kapattım sizin de denemenizi istiyorum nba2k14 full android lobi de sizlere ücretsiz sunuyorum sizden tek isteğim güzel bir yorum....


Sonbahar aylarının spor oyunları tarafından önemi ortada. Heyecanla beklenen spor oyunları senenin bu dönemlerinde indirilmeye çıkıyor. Bunların yakınında bu oyunların taşınabilir versiyonları da birçok geçmeden yayınlanıyor. Geçen hafta FIFA 1a4'ün taşınabilir çeşidi iOS ve Android platformları amaçlı yayınlanmıştı. Bu Sabah ise heyecanla beklenen basketbol oyunu NBA 2K14'ün taşınabilir çeşidi  Android amaçlı yayınlandı.


Yakın sürede BILGISAYAR ve konsol amaçlı de yayınlanacak kalan oyunun taşınabilir çeşidi an itibariyle Androidliyim Blog üzerinden indirilebiliyor. NBA'de Geçen senenin MVP'si LeBron James'in görselinin kullanıldığı oyun çok yüksek grafikleriyle uyarı çekiyor.

Kurulum
1. APK dosyasını indirin.
1.1 APK dosyasını indirirken partları aynı klasöre indirin.

2. İndirdiğiniz APK dosyasını .rar'dan çıkarın. (Part1'e sağ tık 'Buraya Çıkart/Extract Here')

3. APK dosyasını hafıza kartınızda herhangi bir yere atın.

4. APK dosyasını yükleyin.

5. Oyunu çalıştırın.         LİNKLER>>>>>>>>       PARTİ 1 PARTİ 2 PARTİ 3




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top