Shazam Encore Android Shazam Encore Android

Bugün sizlerle ''Shazam Encore Android'' adlı uygulamayı paylaşacağım.Ben uygulamayı denemedim ancak google play store'da yazılan yorumlara göre,şarkı bulmak konusunda bu programdan iyisi yok sanırım.Ben bu konuda en iyi program ''Soundhound Android'' adlı program sanıyordum fakat soundhound'a yazılan yorumlara bakınca eskisi kadar işlevsel çalışmadığı gördüm ve bu programı sizlerle paylaşmak istedim,programı bilmeyen arkadaşlar için kısa bir şekilde anlatmak istiyorum.Program şu konuda işinize yarıyor,mesela radyoda yada televizyonda bir şarkı dinlediniz ve çok hoşunuza gitti fakat adını bilmiyorsunuz üzülmeyin! Bu program tam bu anda devreye giriyor.Programı açıp şarkıyı dinlettiğiniz zaman program şarkıyı buluyor ve size şarkının ismini söylüyor! Lafı uzatmadan programa geçmek istiyorum.

Shazam Encore Android Görseller:
Shazam Encore Android Shazam Encore Android Shazam Encore Android Shazam Encore Android

Shazam Encore Android


Bu Muthiş Programı Google'dan Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


İlk Linki Beğenmediysen Hemen İndirmek İçin Tıkla!:


Not: Programın indirme linkine erişmek için üstteki ''Şimdi İndir'' yazan resme basın ve karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basın.



0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top