NBA 2K13 AndroidNBA 2K13 Android

Bugün sizlerle ''NBA 2K13 Android'' adlı oyunu paylaşacağım.Oyun bilgisayardan tanıdığımız NBA 2Kxx serisinin son oyunu olan ''NBA 2K13''ün android için çıkarılmış versiyonudur.Oyun gerçekten çok zevkli ve grafikleri gerçekten çok iyi,google play store'da oyun hakkında kötü yorum yapan arkadaşlara ben katılmıyorum,oyun gerçekten çok zevkli,o arkadaşlar ya oynamayı beceremedikleri yada android'den anlamadıkları için oyuna laf atıyorlar.Basketbol sevenlerin oyundan hoşlanacağını düşünüyorum.Lafı uzatmadan oyuna geçmek istiyorum.

NBA 2K13 Android Görseller:
NBA 2K13 Android

NBA 2K13 Android

NBA 2K13 Android

NBA 2K13 Android

NBA 2K13 Android



















































NBA 2K13 Android Tanıtım Videosu:




Tıkla ve Oyunu Hemen Ücretsiz İndir!:



İlk Linki Beğenmediysen Hemen Tıkla İndir!:


Not: Oyunların indirme linkine erişmek için üstte ''Şimdi İndir'' yazan resme tıklayınız,karşınıza çıkan sayfada sağ üstte 5 saniye sonra çıkacak reklamı geç butonuna basınız.




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top