Yeni bir telefon alınca karşılaşılan önemli problemlerden biri eski telefondaki verilerin yeni telefona aktarılmasıdır. Bu verilerin başında da adres defteri gelir. Özellikle de yüzlerce telefon numarasından oluşan bir adres defterine sahipseniz, bu verilerin kolayca aktarılması büyük önem arz eder. Ben de Nokia E63'den Sony Xperia Sola'ya geçişte bu problemi yaşadım, daha doğrusu neredeyse yaşamak üzereydim.



Android'li Xperia Sola'ya, Symbian'lı Nokia E63'ümdeki telefon numaraları nasıl aktarabilirim? İnternetten biraz araştırınca umutsuzluğa kapıldım. Neredeyse kayıtları tek tek aktarmaya başlayacaktım, öyle ya, birileri arayana kadar hiç değilse önemli numaraları aktarmış olmalıydım. Neyse ki bir çözüm yolu buldum.

Öncelikle Nokia Suite'i indirip bilgisayarınıza yükleyin. Telefonunuzu USB kalbosu ile bilgisayarınıza bağlayın. Nokia Suite'in Araçlar menüsünden Yedekleme maddesine tıklayın ve cihazı bilgisayarınıza yedekleyin.




Ardından Sony PC Companion'ı indirip yükleyin. Sony Xperia telefonunuzu USB kablosu ile bilgisayara bağlayın. PC Companion'un ana menüsündeki Contacts Setup düğmesine tıklayın. Telefonunuzun markasını soracak. Nokia'yı seçin ve telefon defterinizin yeni telefonunuza aktarılmasını izleyin.



Emeği geçen yazılımcılara teşekkür ediyorum :) Bu kadar kolay olacağını düşünmemiştim.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top