Nokia 700, Symbian Belle işletim sistemine sahip, 1 GHz işlemcili, AMOLED ekranlı, çekici tasarıma sahip bir akıllı telefon. "Nokia'nın en küçük akıllı telefonu" olarak duyuruluyor. Kimi siteler bunu "Dünyanın en küçük akıllı telefonu" şeklinde yanlış anlamışlar. Yine de küçüklüğü ve son derece şık tasarımı ile dikkat çekici olduğuna şüphe yok.

Nokia 700: Nokia'nın en küçük akıllı telefonu.

Yenilenmiş Symbian Belle işletim sistemi pek çokları tarafından övülüyor. Galiba Nokia bu sefer yazılım konusunda iyi bir iş ortaya koymayı başardı. Yine de bu saatten sonra iOS ve Android işletim sistemlerinin dünyasında Symbian'ın işi gerçekten zor. Bununla birlikte Nokia 700'ün mobil işletim savaşlarını umursamayan pek çok normal tüketicinin ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılayacağını düşünüyorum.

Şahsen telefonun görünümüne hayran kaldım. Çok çekici bir tasarımı var. Ancak benim açımdan tek sorun, cihazın autofocus özelliğinden yoksun olan EDOF kamerası. Yakın çekim yapamamak, benim için ciddi bir kayıp. Elbette siz, cep telefunuzda bir kamera olduğunu dahi unutuyorsanız, eksikliğini pek de hissetmezsiniz.

Nokia 700 tanıtım videosu:İnsan şu web tarayıcısının hâlâ metin kaydırma yapamadığını görünce umutsuzluğa kapılmıyor değil doğrusu.

Nokia 700'ün özellikleri şöyle:

Cihaz tipi: Dokunmatik akıllı telefon.
İşletim sistemi: Symbian Belle; program ve oyun yüklenebilir.
İşlemci: 1 GHz ARM11.
Ekran: 3,2 inç 360x640 piksel kapasitif çoklu-dokunmatik ekran, AMOLED, 16 milyon renk desteği, Gorilla Glass.
Kamera: 5 MP EDOF, 720p HD çözünürlükte 30fps video çekimi.
Hafıza: 2 GB depolama alanı, 1 GB ROM, 512 MB RAM.
Genişleme yuvası: MicroSD kart yuvası (32GB kartları destekliyor).
Pil: 1080 mAh Lithium Ion, BP-5Z, kullanıcı tarafından değiştirilebilir. 465 saat bekleme, 4,5 (3G) ila 7 (2G) saat konuşma.
Bağlantı özellikleri: WiFi, NFC, Bluetooth 3 EDR A2DP, A-GPS, GSM, HSDPA, GPRS, EDGE, 3G.
Ses: Standart 3,5 mm kulaklık girişi. RDS Radyo.
Ağırlık: 96 gr.
Ofis özellikleri: Adres defterine sınırsız sayıda kişi ekleyebilme. İnternet sayfalarında gezinebilme, e-posta alıp gönderebilme, ve daha fazlası.
Multimedya özellikleri: NFC özelliği. Müzik ve video oynatabilme. 5 MP fotoğraf çekebilme. Oyun yükleyebilme. Flash Lite 4.0 ve Java MIDP 2.1 desteği. Nokia Maps ücretsiz navigasyon sistemi. Facebook, Twitter. Yüklenecek yazılımlarla daha fazla özellik eklenebilir. 

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top