Benim işim Java programlama ve benim ana uzmanlık kullanıcı arayüzü. Ben 8 yıldır programlama çalışan oldum, ben orada oldum diyebilirim. Bugün ben mobil uygulamalar "küçültmek" için çalışacağız mesajların bir dizi başlayacak. Ben objektif olarak bu uygulamalar 'kullanıcı deneyimi ve kullanıcı deneyimi arkasında kullanıcı arayüzü tasarımı ve kavramları analiz için çalışacağız. Yani, ücretli Facebook müşterileri arasında bir karşılaştırma ile bu başlaması edeceğim


Yüz vs fMobi vs - kullanıcı arayüzü teknik karşılaştırma

.
. Giriş
size daha iyi ben video gösterileri de ne anlama geldiğini anlamak böylece bazı terimleri tanımlamak zorunda karşılaştırma ve video gösterileri için gitmeden önce

Uygulamalar genellikle konuları veya subprocesses bir dizi oluşur. Bu konuları her biri bir şeyler yapmak. Üçüncü bir kimse ücretli lisans denetlerken Facebook bir veri yükler, başka, görüntülenecek üzeresiniz kullanıcı arabirimi bileşenleri oluşturur. Bu sadece bir örnektir. Bu konuları paralel olarak çalıştırın. Peki, gerçekten, Symbian telefonlar tek bir CPU çünkü, yerine CPU onlara öncelik vererek bu konuları her çalışır ve süre içinde her iş parçacığı için farklı öncelikler atama, bu konuları paralel olarak çalıştırırsanız gibi kullanıcı algılar kadar.

bir iş parçacığı önceliği çalıştırırken Konu erişebileceği ne kadar CPU gücü karar verir. En yüksek öncelik sırasında en öncelikli çalışır, başka bir iş parçacığı veya işlem ile bu iş parçacığı CPU güç erişim anlamına gelir.

Analizi
ben seçtim bu üç uygulamalar için veri ve kullanıcı arayüzü kullanım söz konusu olduğunda her biri farklı bir yaklaşım vardır ve onlar tamamen farklı kullanıcı deneyimleri yol açar.

fMobi ile başlayalım. Başlatırken, fMobi Facebook akışı yükler, ve bu daha sonra besleme gösterir. Yem yer alan görüntüler kullanıcı arayüzü görüntülenirken yüklü ve tüm bu görüntüleri yüklenen kadar bazı dalgalı kaydırma üretir vardır.

Sonraki Yüz olduğunu. Çok fMobi, Yüz yük başlangıçta yem, ama aynı şekilde o da aslında yem göstermeden önce, beslemeleri gelen görüntüleri yükler. Sonuç besleme göstermeden önce daha uzun bir bekleme süresi ve çok daha hızlı ve daha düzgün kaydırma. Uygulama yüklemek için başka bir şey olan, tek başına kaydırma odaklanabilirsiniz olmasıdır.

Sonuncusu Gravity başka bir yaklaşım getiriyor. Bu besleme, fakat görüntü yükler. Bir şey besleme (yukarı kaydırma ve aşağı, öğeleri genişleyen) olur sürece görüntüleri yüklenmez. Kullanıcı durur ve uygulama boşta olduğunda, ancak o görüntüleri yüklenir ve gösterilir. Ayrıca, Gravity sadece bu nedenle görüntü yükleme süresi ve aynı zamanda RAM tüketimi optimize, görünür olan öğeler için görüntüleri yükler

daha kullanıcı arayüzü karşılaştırma Ayrıntılar için aşağıdaki videoyu kontrol edin:.



Sonraki Sana göstermek istiyorum nasıl bu uygulamalar veri işlemek ve internet bağlantısı her. Yüz ve fMobi hem yük Facebook yem açıldıkları her zaman, bu nedenle oldukça uzun bu uygulamalar her başlattığınızda bekleyin. Ancak, Gravity önbelleğe alma adı verilen, farklı bir yaklaşım getiriyor. Yerçekimi Önceden alınan beslemeleri bir önbellek oluşturur ve bunları kullanıcıya gösterir ve sadece yeni aldığında kullanıcı sorunları bir yenileme komutu (Şimdi güncelle). Ne kadar farklı bu yaklaşımlar nelerdir? Evet, oldukça farklı. İlk yaklaşım Internet bağlantınızı her zaman kullanır ve çoğu kez bu nedenle yeni bir şey almadan veri planı boşaltma, tekrar aynı veri almak olabilir. İkinci yaklaşım, sadece yeni öğeler alır, ve sadece bir kez, bu nedenle mümkün olduğunca düşük için veri tüketimini tutmak. .


her uygulama veri yükleme nasıl işleyeceğini hakkında daha fazla bilgi için aşağıdaki videoyu Check />


Yani UX ve Veri işleme her iki bölüm sürdü bu savaş genel kazanan, Yerçekimi olduğunu. Bu diğer iki layık apps değildir anlamına gelmez. Yüz dostu en RAM olanı ise fMobi, bunların en olgun ve en özelliklere sahiptir. Eğer seçim yapmak akılda tüm yönleriyle tutun.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top