android için bedava Crazy Taxi APK VERİ version1.20 . Crazzzy TAXIII
!
Crazy Taxi VERİ APK ( Android )
Crazy Taxi VERİ APK ( Android )
Crazy Taxi VERİ APK ( Android )
Crazy Taxi 1.20 APK VERİ
Gereksinimler: Android2.2 ve yukarı
Boyut: 220MB
Değerlendirme: 4.6 / 5
Tipi: Arcade Aksiyon
Crazy Taxi VERİ APK ( Android )
Oyun İncelemesi:

★ Play Store'dan Kullanıcı yorumları:
"Klasik Bu bir !.. Dreamcast sürümü ve orijinal film müziği mükemmel limanı yakınlarında geri döndü Plays büyük Sesler büyük Nuff dedi " -. Zach Tylwalk

"Dreamcast bu oynanan fantastik, süper mobil bağlantı noktası ile etkilendim. Sadece hatırlıyorum çok eğlenceli, düzgün çalışır." - !-Cameron Kight

"Crazy Taxi Bu efsanevi oyun sağlar benim Dreamcast hala kullanımda alır, onlar böyle yapmazlar artık ... şimdiye kadar. Şimdi benim telefon ve geri orijinal sountrack görmekten memnun ile hareket halindeyken benim tüm zamanların faves biri oynayabilir aslında seviyorum. " - -Jamie Gunn

"Crazy Taxi mükemmel uyum görünüyor ve benim Samsung Galaxy 7.7 tablet üzerinde iyi çalış Renkler Super AMOLED ekranda inanılmaz görünüyor. . mükemmel kare ve ses ile Sadece benim SNAKEBYTE idroid desteklemektir istiyorum: con denetleyici " - Glenn Shoemake

" vardı Mükemmel ötesinde ise. 6, 7, 8, 9, yıldız, id, 10 vermek Kesinlikle değer 6NZ dolar Benim en sevdiğim oyun hiç bir 45 yıl yaşlı anne itibaren nihayet cep Hahahaha " -....!!! jayne poloie

"Crazyyyyy Taksi! Geçen yıldan bu yana bu oyunu bekliyordum ve sonunda geldi oluyor. Bu kesinlikle beklemeye değer oldu. Üzerinde güzel oynuyor benim Galaxy S3 ve Nexus 7 hem " - Wayne Kinder

TANIMI ÖZELLİKLERİ:.
Hey hey , gel ve Crazy Taxi ile biraz eğlenelim! Trafik dolu sokaklarında varil, en ücretleri kadar korkutmak için vahşi bir çılgın yarışta deli para için yol otoparklar kapalı engel, ve deli açılan. Crazy Taxi, zaman para ve sadece en çılgın taksiciler zafere ulaşabilir

TAŞIMA derece popüler Dreamcast Klasik dayalı mobil cihazlar için />-Remastered
. - SİZİN YOLCU />-Ekstra büyük tepeler />-Park edilmiş nakil uygun açılı ekstra uzun süre askıda

FIERCE ÇEVRE tarafından özgün müzik rock rampaları
-Ara sıra derin deniz araştırma fırsatları

/>-seçin Arcade Mode 3, 5 veya 10 dakika oyun ve Orijinal Modu
-Play TOO Deli dolu

DİĞER ÖZELLİKLER:
-Devam
-Universal kurmak parça için />-dinle - Bir kez alın ve
-Kontrol Destek birden fazla cihaz üzerinden oynamak - Power A Moga, Xbox ve tüm HID kontrolörleri ile oyna

!
Ekran < / b> (Büyütmek için tıklayınız)

Crazy Taxi 1.20 APK VERİ D ownload Bağlantılar:

Yükle Sockshare
Yükle [Mirror 1] Zippyshare
Yükle [Mirror 2] Sharebeast
Yükle [Mirror 3] Sendspace
Yükle [Ayna 4] Multiupload

Talimatlar:
1. APK yükleyin
2. Kopyala ' com.sega.CrazyTaxi ' Klasör için sdcard / Android / obb /
3. Bu sitede oyun ve uygulamalar TEST içindir, FEEDBACK ve PROMOSYON amaçlı bir oyun veya uygulama gibi only.if sonra -

Oyunu başlatın GOOGLE OYUN MAĞAZA onu satın almak ve olan yazılım aslında!
keyfini Geliştiriciler destekleyin lütfen

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top