Ravensword : Shadowlands 1.3 APK SD DATA Dosyalar
Ravensword : Shadowlands 1.3 APK SD DATA Dosyalar
Ravensword : Shadowlands 1.3 APK SD DATA Dosyalar
Ravensword : Shadowlands 1.3 APK SD DATA Dosyalar
android için DownloadRavensword Shadowlands APKversion1.3free. Sizin yoldaşlar öldüren iblis yenmek için destansı bir maceraya
!
Ravensword : Shadowlands 1.3 APK SD DATA Dosyalar
Ravensword : Shadowlands 1.3 APK SD DATA Dosyalar
Ravensword : Shadowlands 1.3 APK SD DATA Dosyalar
Ravensword: Shadowlands 1.3 APK SD DATA Dosya
Koşullar : Android4.0 ve yukarı
Boyut: 510 MB
Değerlendirme: 4.5 / 5
Tipi: Arcade Aksiyon
Ravensword : Shadowlands 1.3 APK SD DATA Dosyalar

Oyun İncelemesi:

Play Store'dan ★ Kullanıcı yorumları:.. ★
"Yaşasın en iyi oyunu şimdiye kadar Android iyi grafik iyi taşınabilirliktir üzerine yemin bu bir yaşlı verilirse kopya oldu olabilir ama yan arayışı çok kısa oldu ama yine de tek başına bu oyun şimdiye kadar Android en iyi grafiklere sahip para değerinde, :-).! "- Carl Önyargı

" Tegra4 hakkında Perfect PS3 mobil bebek! Ben daha söylemek? dışarı çıktığından beri bu oyun vardı. Ben şimdiye kadar tam potansiyelini gerçekleştirmek olamazdı. Büyük iş devs ihtiyacınız var. Bu bir RPG yapmak için nasıl. Benim ilk 3 favs Bu, Horn Ozanlar Tale bulunmaktadır. Tüm görünüm benim Tab sadece çarpıcı oynamak. " - Mark Brown

"Ben sadece o yeniden kaldırıldı Sabit kazasında Geri 2 yıldız verdi çalışıyor" - Robert Tataseo

"Awesome Bu oyun kesinlikle şaşırtıcı ben. , daha fazla içerik vardı ve daha uzun sadece diliyorum. " - Joshua Johansen

"cihazınızda iyi çalışırsa Büyük oyun, bu oyun hakkında şikayet bir telefonu bu oyun me.We 'yeniden için hiçbir mantıklı Ben bir 6 verirdim?! Ben eğer olabilir. " - Brian cota

TANIMI İNCELEME: ( Ryan Whitwam tarafından)
InRavensword ShadowlandsYou mucizevi bir kıyamet savaş hayatta gizemli bir maceracı bir rol oynar. Eğer eski ve soylu soyun bir parçası keşfetmek bir açıklama aramaya başlar kadar değil, ve yoldaşlar yok canavar hala yaşıyor. Sadece Ravensword ile gittiğiniz bir macera bu kadar kapalı, iblis yenebilir.

Her şey çok dramatik ve heyecan verici geliyor, ve bu ... zamanlarda. Hikaye büyük bir şey tüm kazançlar vardır, ama anlatılır yol çoğunlukla bana soğuk yaptı. Eğer kılıç giden yolu işaret üç Ravenstones dışarı arama gibi basit bir macera masalı. Ben hikaye kötü olduğunu düşünmüyorum, ama kesinlikle gerilim artırmak ve oyuncu dalmış almak için fırsat özlüyor.

Ana arayışı ek olarak, tüm Tyreas üzerinde millet arasında geleceğim var sizin için sorunları çözmek için. Ravensword bu açıdan gerçek bir RPG gibi. Eğer boş incelemek için tüm görevler menünüzde yığmak. Ancak, harita üzerinde herhangi bir arayışı işaretleri olacaksa görünmüyor. Bu ihmal yüzünden biraz hayrete düşmüş ediyorum. Oyun büyük değil, ama kesinlikle ben bazen ben gitmek için gerekli hakkında karıştı olduğunu yeterince büyük. Macera günlüğü bazı ipuçları sunuyor, ama her zaman net değil.

Düşmüş düşmanları, mağazalar ve hazine sandıkları sizin kahraman kıyafet vites alabilirsiniz. Kılıç, balta, yay ve silah kategorisinde kulüpleri güçlü bir ürün yelpazesine vardır. Http://bit.ly/13UyjgU
de Ryan Whitwam bu derlemenin Read more
zırh ve kalkan Suit da ..
etrafında yüzen
Özellikleri:
-
keşfetmek için muazzam 3d dünya
- anında First Person ve 3rd Person geçiş
- Güzel ve gerçekçi sahne
- Ragdoll Fizik
- Orijinal Soundtrack besteci Sean Beeson gelen
- Yüzlerce
kullanmak ürünler - Refleks ve manuel engelleme ve kaçmak ile hassas tabanlı dövüş
- Çeşitli silah türleri - Yaylar, yayını, Çekiçler, Swords, Eksen
- Uçan Mounts
- Atlar
- büyük tarih öncesi yaratıklar da dahil olmak üzere düşman türleri Ton
-. Lockpicking
-
Cebe seçin
- Stealth
- Magical Runes
- Ürün geliştirme
- yağma Ton
- zırh yükseltmeleri bol
- Atlı mücadele
- Karar bazlı, çok parçalı Görevler
- İtibar ve Jail Sistem

Şimdi MOGA Pro kontrolörleri destekler (Mod A)
PS3 ve Xbox 360 Kontrolörleri (yalnızca USB)
Lütfen dikkat:. kontrol uygulaması başlamadan önce /> cihazın içine

Bu yazının sonunda doğrudan resumable indir bağlantılardan Ücretsiz DownloadRavensword Shadowlands1.3APK SD DATA .

sürümde yeni ne 1.3

Ekran (tıklayın Büyütmek için)

için /> Sabit oyun içi haritası >

Ravensword Shadowlands1.3APK SD DATA D ownload Bağlantılar:
Oyun Deposu Bağlantı


APK
Multiupload
Zippyshare
Sendspace
MirrorCreator

SD DATA
Mutliupload
Part1 Part2 Part3

- = - = - = - = - = - = - = - = - =
Zippyshare
Part1 Part2 Part3
- = - = - = - = - = - = - = - = - =
Sharebeast < / b>
Part1 Part2 Part3
- = - = - = - = - = - = - = - = - =
Sendspace
Part1 Part2 Part3
- = - = - = - = - = - = - = - = - =
MirrorCreator
Part1 Part2 Part3
- = - = - = - = - = - = - = - = - =

Talimatlar:
- Install APK
- Özü SD DATA kopya ' com.crescentmoongames.ravensword2 'klasörüne' sdcard / Android / obb / '
- Oyun


- Bu sitede oyun ve uygulamalar TEST, FEEDBACK ve PROMOSYON amaçlı içindir sadece . bir oyun veya uygulama gibi o GOOGLE OYUN MAĞAZA onu satın almak ve olan yazılım gerçekten zevk Geliştiriciler destekleyin lütfen

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top