En oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK ( Android )
En oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK ( Android )
En oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK ( Android )
En oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK ( Android )
Download en oluşturma olsun! Android için Çömlekçilik apk version1.52free. Seramik olun
!
En oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK ( Android )
En oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK ( Android )
En oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK ( Android )
en oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK
Gereksinimler: Android2.0.1 ve yukarı
Boyut: 35 MB
Değerlendirme: 4.3 / 5
Tipi: Günlük
En oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK ( Android )

App Review:

Play Store'dan ★ Kullanıcı yorumları: ★
"!! Çok eğlenceli Ben kesinlikle bu app seviyorum" - . -Misty McDivitt

"bazı tüketiciler uygulaması çalışmıyor şikayet devam neden anlamıyorum En Çömlekçilik uygulaması 2012 tarihinden beri I 've bu uygulamayı kullanarak ve herhangi bir sorunla karşılaştı asla edilmiştir. Bu burada aldığım en iyi prim uygulaması biridir. Şeref ekibine! " - Carlos Rosales

"I love it ... farklı fırçalar renk, olanaklar sınırsız Ayrıca ben görmek mümkün yaşayan diğer ne!. oluşturulan insan ... Tavsiye ederim " - -Danielle Lopez

" Thank You Sonunda benim Stylus kullanabilirsiniz! Çömlekçilik oluşturma " - Bir Google Kullanıcı

"! zaten ben olabilir hemen hemen her şeyi satın almış Büyük güncelleştirme biraz sıkılmış başlamıştı teşekkür Aşk Ben yeni renkler de müthiş sevgi ve bir sırlı " - Tina Russell

" var Fantastik Bu ilk "oyun" benim bütün aile sevgi dolu. Hatta benim kocam çömlek oluşturmak seviyor. Ayrıca programı indirmek sonra bir internet oynamak için gerektirmez. Peki gider IMHO değer. " - ! Rugiada Rossa

"Awesome ... Bu oyun sadece RADİKAL olduğunu ben çok tencere, uzun boylu kaplar, ince tencere, sevişme küçük tencere ama ... komik tencere en iyi " - Caitlin Humphrey

★ Diğer değerlendirmeleri:! ★
"sonraki en iyi şey" - Gamezebo
"zaman defolu mal Parlak" - Android
"yaratıcı kim o sizin için eğlenceli bir araçtır." - Appolicious
"Kesinlikle kontrol değer" - DroidGamers

TANIMI ÖZELLİKLERİ:
Hadi oluşturma ile: Çömlekçilik seramik yapmak daha basit ve eğlenceli olmamıştı! Gerçek bir sanatçı olmak ve seramik öğeleri "bir tür" oluşturmak ve arkadaşlarınızla paylaşabilirsiniz! , Tekerlek üzerinde kil atmak tüm sanatsal yeteneklerini serbest ve kendi tasarım oluşturmak için mevcut malzemelerin onlarca faydalanmak! Seramik günlük stresi azaltmak ve iç huzuru bulmak için en iyi yol olduğu gibi size ilk pot sır ve ateş bile sizi başarılı ve rahat hissedeceksiniz. Inanılmaz, tedavi ve canlandırıcı aileniz ve arkadaşlarınızla keyfini deneyim

! Hangi sürümü 1.52 yenilikler
• Küçük iyileştirmeler ve hata düzeltmeleri

.
Ekran (Büyütmek için tıklayınız)

Video İnceleme

en oluşturma olsun! Çömlekçilik 1.52 APK D ownload Bağlantılar:

Yükle Multiupload
Yükle [Mirror 1] Zippyshare
Yükle [Mirror 2] Sharebeast
Yükle [Mirror 3] Sendspace
Yükle [Ayna 4] Mirrorcreator


- Bu sitede oyun ve uygulamalar TEST, FEEDBACK ve PROMOSYON amaçlı içindir sadece bir oyun veya uygulama isterseniz. sonra GOOGLE OYUN MAĞAZA onu satın almak ve olan yazılım aslında!
keyfini Geliştiriciler destekleyin lütfen

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top