Full Games Bike Race Pro by T. F. Games v3.3 APK


Android Yeni Hoş Bir Bisiklet Yarışı Sizlerle Paylaşıyorum 


Bike Race Pro by T. F Oyun Açıklaması 

Bisiklet yarışı bu sürümü vardır:
- Tüm düzeyler kilidi!
- Hayır Reklamlar!
Bu basit ve hızlı tempolu fizik tabanlı ücretsiz oyun, bisiklet yalın ve / fren hızlandırmak için ekrana dokunmak için cihaz yatırın.
Özellikler:
- Multiplayer
- Basit kontroller
- 14 bağımlılık dünyalar
- 128 zorlu parça
- 16 şaşırtıcı Motosiklet
- Hızlandırmak için dokunun, bisiklet yalın eğin
- Soğuk stunts
Google oyun mağaza, Yarış Penguin 1. oyunun yaratıcıları - Bisiklet Yarışı Top Free Games tarafından size getirilir.
Multiplayer modu mevcuttur! Android en iyi bisikletçinin olmaya çalışın!
Bizim fanlar birkaç kelime:
"Bu bisiklet oyunları tarihinin en eğlenceli bisiklet oyunu"
"Bu oyun Ben işimi kaybettim ve eşim beni terk çok eğlenceliydi. Eminim
onlar benim yaşam için bana tazminat umuyoruz. "
"Fantabulous"
"Bu bir gizle çocuklar, size olacak bazı kalite geçirmek istiyorum konum
zaman bu kendiniz oyun oynuyor! "
"Bu oyun benim hayatımı değiştirdi"
"Ben bir kaç ay için bu oyunu sürekli çok iyi bir oyun oldu
seviyesi güncellemeleri sayesinde seviyorum. "
"Nerede bir 10 $ oyunu i satın istiyorsanız"
"Hayatımın geri kalanı için her gün oynayabilir"
"Büyük 2 oyuncu. Arkadaşlarınızla kelimeleri benzer ama çok daha iyi!"
"Bisiklet yarışı Ben hiç hayatımda oynadığı en iyi oyunu."
"Fun fun fun! Dünyanın en iyi motosiklet oyun"
"Bu bir çocuk oyun olup olmadığını bilmiyorum, ama benim çocuklar daha fazla oynuyor! Gerçekten harika bir oyun"
Bisiklet yarışı.




Ekran Görüntüsü 



Rar Şifresi apkoyun.net

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top