arkadaşlar juice defender androiddeki gereksiz sinyalleri kapatır sms ve çağrı dışındaki tabi bu sayede şarjseviyeniz artar kendim için konuşuyorum eğer telefonumu şarjı bitene kadar kurcalarsam ancak 1:30 en fazla 2 saat şarjımı uzatır ama en sevdiğim tarafı örneğin okula gidiyorum sabah şarj %100 okuldan çıkıyorum %80 lere düşmüş (okulda5-6 saat duruyorum) ama bu programı yükledikten sonra şarj % 95 e felan düşüyor yani hiç gibi en çok şarjdan tasarruf ettiren program bu wifi açık unutup telefonun ekranını kapattığınız zamanprogram wifiyide kapatıyor bunlar ek özellikler neyse ben kendi yaptığım ayarları söyleyim
programı açınca advanced seçeneği var ona tıklayıp çıkan confirm'e tıklıyorum ve en üstte enabled diyorum.
RESİM

juice defender V3.0.9 garanti şarj seviyeniz 3 saat artıcak

İNDİRME LİNKİ: İNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ!
burdan indirin zıptan çıkarın sadece ultimateyi yükleyin sonra uygulamayı açın size juice defenderi ücretsizalın diyicek google playdan indirin sonra yukarda anlattığım ayarı yada kendi ayarınızı yapabilirsiniz(bilmiyosanız ayar yapmanızı tavsiye etmem)
İNTERNET BAĞLANTINIZ YOKSA
Wifi yada mobil internetim yok diyosanız JuiceDefender 3.8.0.apk yükleyip wifi yada mobilden artıkne zamanbağlanırsanız uygulamayı güncelleyebilirsinizsorularınızı takıldığınız yerleri aşağıda sorabilirsiniz.