"AA YerelSeçim2014" projesiyle 30 Mart Yerel Seçim sonuçlarını abonelerine ulaştırmaya hazırlanan Anadolu Ajansı, Google’la ortak yayında anlaşma sağladı.

İşbirliği kapsamında, Anadolu Ajansı, 30 Mart günü 195 bin sandıktan elde ettiği seçim sonuçlarını, google ile paylaşacak. google ise yerel seçimlere yönelik hazırladığı “Google Yerel Seçim 2014” portalından seçim sonuçlarını doğrudan vatandaşların erişimine sunacak.

Önümüzdeki günlerde Türkiye’de gündemin merkezine oturacak 30 Mart 2014 Yerel Seçimleri için özel olarak geliştirilen “Google Yerel Seçim 2014” portalı kullanıma sunuldu. Yerel seçime özel hazırlanan bilgi portalı vatandaşlara seçimle ilgili haberleri takip etme, canlı yayınlarda adayları dinleme ve onlarla sohbet etme, seçim öncesinde trendleri, seçim günü ise sonuçları canlı olarak takip etme olanağı sunuyor. İlk kez 2011 genel seçimlerinde hayata geçirilen ve büyük ilgi gören arayüze eklenen yeni ve etkileşimli özelliklerle hazırlanan bilgi portalı sayesinde kullanıcılar yerel seçim ve adaylar hakkında en güncel bilgilere erişip, sohbetler ile merak ettikleri soruları adaylara yöneltebilecekler.

ADAYLARLA SEÇMENLER İLETİŞİM KURABİLECEK

Adaylarla seçim sohbetleri Google’ın hazırladığı yerel seçim portalında adaylarla seçmenlerin iletişim kurmaları da sağlandı. Bu doğrultuda belirtilen gün ve saatlerde canlı yayında adaylar vatandaşlardan gelen soruları yanıtlayabilecek. Portala giren vatandaşlar “Haberler” bölümünde sürekli güncellenen il bazında yerel seçim haberlerine ulaşabilecekler. Trendler başlıklı bölümde ise İstanbul, Ankara ve İzmir büyükşehir belediye başkan adaylarına yönelik yapılan aramalar, adayların daha önceki döneme kıyasla belirgin derecede artan aramaları, yükselen aramalar olarak verilecek.

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top