Alice kişisel yardımcısıdır. Alice hızlı ve kolay bir şeyler yapmak yardımcı olabilir.
Alice ile, Android kullanıcıları sadece komutları daha anlayan el yararlı bir yardımcısı, olsun.

Sen, Alice ile bir görüşme ona talimat veremez veya bilgi genel olarak isteyebilirsiniz.

Şu anda Alice aşağıdaki işlevleri size yardımcı olabilir:
Çağrı, SMS, E-posta, Çeviri, Navigasyon, Alarm, Timer, App Launcher, Hesap Makinesi, Facebook, Websearch, Hava, Fotoğraf ve video arayın .. ve çok çok daha fazla.

Ayrıca Alice ile kendi komutları tanımlayabilirsiniz ve bir web arabirimi üzerinden erişilebilir cihazları kontrol için fırsat var.

Lite sürümünü Ek: Takvim, Muzik / Video ve Enigma2 için Alıcı Kontrol oyna, Dialog-Mode, Arka Plan dinleyin.

Alice çok şey biliyor ve sürekli, bazı örnekler yeni şeyler öğreniyor:

- Ben Güneş ihtiyacım var mı?
-, New York'tan San Fransisco için ne kadar uzakta?
- Başlangıç ??Müdürü
- CNN Zap
- Megan ile 00:00 kahve de pazartesi günü bir toplantı ayarlayın
- Cuma günü benim günüm nasıl görünüyor?
- Play Whitney Houston - Adım adım
- Bana resimleri göster
- ki hava nasıl?
- John Smith Çağrı
- Daha sonra geliyorum John ye bir mesaj gönderin
yarım saat içinde beni Uyan -
- 5 + 7 * 3 nedir
- Ben kaç kişi var?
- Kaç şarkı var?
- Set Zamanlayıcı 20 saniye
- aspirin tanımı nedir
- Merhaba nasılsın Almanca içine Çevir
Başlangıç ??WhatsApp -
- mil 5 metre nedir
- Eğer Barack biliyor musunuz Obama
- Bir sonraki McDonald's'ın bana gidin
- ışığı olun
- harita üzerinde bana New York göster
- i kaç kişi var?
- Facebook Mesaj ne oldu?
- New York'ta pizzacı ara
- Angela Merkel kim?
- Sessiz / Sessiz
- New York'a gidin
- Almanya'nın başkenti nedir
- Berlin'de kaç kişi yaşıyor?
- Rihanna kaç yaşında?
- onun doğum günü ne zaman?
- Beni Michael Jackson bir resim göster
- vs ..

Birçok seçenek! Tasarım, ses, App2SD ve daha fazlası. Alpha ile Düğme Animasyon!

: Facebook bizim gibi http://www.facebook.com/YourApp24

Gereksinimler: Google sesli arama (ücretsiz Android piyasada) veya Vlingo tanıma

Şu anda desteklenen diller Almanca ve İngilizce'dir.

Alarm ayarını ile ilgili sorunlar varsa, ücretsiz Pazarında Çalar Saat Plus download edebilirsiniz.

Online-TTS iSpeech tarafından desteklenmektedir ®

Indirerek, lisans anlaşması ve YourApp24 gizlilik kabul.

Etiketler: Alice, Ses tanıma, Metin-Konuşma, Jbmedia speach yardımcısı, Majel, Siri, Android için Siri, Iris, Cluzee, Enigma2, Dreambox, Asistanı, Android Ses Uygulaması, Speaktoit, Alicoid, Alpha, Facebook, Vlingo, Skyvi,.
























 indirme linki:

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top