Bu Oyunu Google Play Store'da gezinirken görmüştüm. İlk başta ekran görüntülerine baktığımda pek beğenmemiştim. Ama oyunun tanıtım videosunu izledikten sonra fikrim birden değişti. Adamlar oyunu satıp iyi para kazanabilmek için öyle bir video çekmiş ki, bu videoyu görüpte oyunu merak etmemek elde değil. Hemen oyunu telefona yükleyip biraz oynadım ve müftelası oldum. Sizlerede paylaşmak istedim. 



Oyuna gelecek olursak, Dynamite Jack, Hassey EnterPrises gibi sessiz sedasız bir firmaya ait olan oyunumuz 2D grafiklere sahip olmasına rağmen çok düşünülmüş harika bir oyundur. Amacımız, karakterimiz Jack
ile, labirente benzer madenlerde bize verilen eşya toplama görevlerini yerine getirmeye çalışıyoruz. Tabikide yasa dışı olarak yaptığımız bu görevde her köşebaşında devriye gezen bekçiler işimizi oldukça zorlaştırıyor. Devriye gezen bekçiler sürekli olarak sizi arıyor. Sizin onlara yakalanmamanız lazım. Oyun içindeki ana ekipmanlarınız el feneri ve dinamttir. Yolunuz kapandığı zaman, ismindende anlaşılacağı gibi dinamitle yolumuzu açabiliriz. Dinamiti yerleştirirken güvenli bir uzaklığa gitmeyi de unutmayın. 28 farklı haritaya sahip olan oyunun en önemli özelliği de Map Editörü sayesinde kendi haritanızı yapmanızdır. Oyunumuz Play Store'sa 2.89$'dır.



Ekran Görüntüleri












Trailer-Oyun İçi Video





APK DOSYASI






İlgili Aramalar

Dynamite Jack Full APK, Dynamite Jack full indir, Dynamite Jack indir apk, android savaş oyunları, android macera oyunları, android aksiyon oyunları


0 yorum:

Yorum Gönder

 
Top